niedziela, 5 maja 2024 19:53
Reklama
Reklama

Problem klienta ze zwrotem towaru. Sklep nie chce uznać reklamacji

Mężczyzna chciał zakupić nowy telewizor. Wybrał jedną z popularnych sieciówek oferujących sprzęt rtv i agd. Interesujący go model znalazł w sklepie internetowym po czym złożył zamówienie z opcją odbioru w sklepie stacjonarnym. Odbierając zapakowany w karton sprzęt nie pomyślał o tym, aby go rozpakować przy pracowniku sklepu. W domu okazało się, że telewizor ma rysy. Czytelnik postanowił złożyć reklamację... i tu zaczęły się problemy. Spółka, do której należy sklep, twierdzi, że nie ma podstaw do uznania roszczeń mężczyzny.
Problem klienta ze zwrotem towaru. Sklep nie chce uznać reklamacji

Zgłosił się do nas Czytelnik z problemem dotyczącym odmowy przyjęcia reklamacji telewizora zakupionego w sklepie internetowym Media Markt, a odebranego osobiście w punkcie stacjonarnym w Tczewie.

Nie było możliwości sprawdzenia towaru?
Do zakupu doszło 21 marca br. Jak twierdzi mężczyzna, największy żal ma dziś o to, że nikt z personelu sprzedawców, u których odbierał zakupiony towar, nie wspomniał nawet o tym, że należy obejrzeć czy sprawdzić wspomniany telewizor, bo jest to konieczne dla uwzględnienia reklamacji.
- Odebrałem towar w sklepie, zapakowany w kartonowe opakowanie, bez możliwości zapoznania się z jego stanem. W tym samym dniu stwierdziłem wadliwość telewizora w postaci popękania i innych uszkodzeń mechanicznych – tłumaczy nasz Czytelnik (dane do wiad. Red.).
Mężczyzna później postanowił złożyć reklamację. Spółka, do której należy sklep, odmówiła jednak uznania roszczeń naszego Czytelnika. Dziś mężczyzna nie ustępuje w walce o rozwiązanie sprawy. Jak podkreśla, nikt nie poinformował go warunkach reklamacji ani o tym, że reklamacja złożona kilka dni później niż w dniu odbioru towaru jest powodem do jej odrzucenia.

„Nie mamy podstaw do uznania reklamacji”
W sprawie tej skontaktowaliśmy się bezpośrednio z firmą, w której Czytelnik zakupił telewizor.
- Informuję, że w każdym z naszych sklepów klienci mogą sprawdzić działanie zakupionego urządzenia. Również w MediaMarkt w Tczewie jest przygotowane specjalne miejsce do testów produktów, a pracownicy sklepu zawsze chętnie służą pomocą przy rozpakowaniu, podłączeniu, sprawdzeniu poprawności działania, czy zapakowania urządzenia – wyjaśnia Wioletta Batóg, PR Manager MediaMarktSaturn Polska.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
45 25.06.2017 01:57
Racja w tym, że ludzie w sklepach nigdy nie informują o takich sprawach jak gwarancja, a już w ogóle jakich elementów dotyczy. 2 lata temu kupiłem telewizor LG z gwarancją producenta na 5 lat. Po roku zaczęły się pojawiać irytujące szare plamy na ekranie. Okazało się, że to są problemy z matrycą, a na matrycę nie ma gwarancji. I niestety do dziś mam te plamy.

Klient 23.06.2017 17:17
Tez mysle, ze sklep ma racje. Po tygodniu Pan sobie przypomniał ze ma uszkodzony telewizor. W tym samym dniu pan stwierdził wadę ale poczekał sobie tydzień. Ciekawe. Ja w tym sklepie nigdy żadnych problemów nie miałem i zawsze sprawdzam towar przed wyjściem

Natalia 23.06.2017 16:54
Smieszny jest koleś. Niech nie mowi ze nie mogl sprawdzic za wartosci tylko mu sie nie chciało. Telewizor to delikatne urządzenie i tym bardziej trzeba sprawdzić czy jest całe. A skad wiemy ze mu nie spadł?

arek 23.06.2017 14:12
i maja racje.14 dniowy termin zwrotu towaru bez podania przyczyny obowiazuje TYLKO w przypadku zakupu online, bez odbioru w fizycznym sklepie. Klient w fizycznym sklepie zawsze ma prawo sprwdzenia zawartosci opakowania.

KOMENTARZE
Autor komentarza: tutamTreść komentarza: Drogi kociewiaku.pl, czy mi się wydaje że wczoraj coś ważnego załatwialiśmy? Może trzeba kogoś ściągnąć z urlopu czy jak?Data dodania komentarza: 08.04.2024, 10:15Źródło komentarza: Nieletni motocyklista po wypadku trafił do szpitalaAutor komentarza: ALLTreść komentarza: I słusznie !Data dodania komentarza: 08.04.2024, 10:05Źródło komentarza: Skandal. Wojewoda Rutkiewicz usunęła w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim tablicę śp. Prezydenta RP Lecha KaczyńskiegoAutor komentarza: RudiTreść komentarza: Około 40 sekundy - jeśli dobrze pamiętam to skrzyżowanie sprzed budowy ronda, to tam najwięcej narozrabiał nagrywający.Data dodania komentarza: 07.04.2024, 22:05Źródło komentarza: [WIDEO] STOP agresji drogowej!Autor komentarza: jolka demolkaTreść komentarza: Zauważ,że nikt z tych "prawicowych"fanatyków nie wyzywa was od świrów i pijaków.I co jest smutniejsze?Data dodania komentarza: 24.02.2024, 09:21Źródło komentarza: FELIETON: „Inspekcja drogowa” TuskaAutor komentarza: RomanTreść komentarza: Cześć, oby ten remont zakończył się lepszym efektem niż remont ul. Zielonej. Zasłonięto studzienki kanalizacyjne i przy okazji spowodowało to zalanie domu...Data dodania komentarza: 23.02.2024, 15:12Źródło komentarza: Będzie remont trzech ulic w KokoszkowachAutor komentarza: alkohole świataTreść komentarza: oni wszyscy w trójkę są siebie warci... , wstyd , skandal , żenada...Data dodania komentarza: 23.02.2024, 08:39Źródło komentarza: Spotkanie starogardzkich samorządowców z nowa wojewodą pomorską
Reklama