środa, 28 stycznia 2026 07:21
Reklama
Reklama

Kolejny głos poparcia dla kandydata na prezydenta Starogardu Gd.

O stanowisko prezydenta miasta podczas II tury wyborów samorządowych ubiega się dwóch kandydatów. W szranki wyborczej walki o głosy wyborców staną ponownie Iwona Lewandowska oraz Janusz Stankowiak.
Kolejny głos poparcia dla kandydata na prezydenta Starogardu Gd.

W środowym wydaniu Gazety Kociewskiej informowaliśmy o tym, że Edmund Stachowicz udzielił swego poparcia Januszowi Stankowiakowi. Teraz przyszła kolej na Jana Kiliana, który również ubiegał się o najważniejszy fotel w mieście. Kogo poparły starogardzkie struktury Prawa i Sprawiedliwości?

- Zarząd Powiatowy Prawa i Sprawiedliwości w Starogardzie Gd. w imieniu wszystkich kandydatów z list PiS dziękuje wszystkim, którzy wzięli udział w wyborach, a tym którzy na nich głosowali za obywatelską postawę należy się szacunek i podziękowanie - czytamy w oświadczeniu przekazanym przez Jana Kiliana, przewodniczącego PiS w Starogardzie Gd. - Ostatnie wydarzenia wokół wyborów po raz kolejny ukazały stan Naszego Państwa zarządzanego już 7 lat przez „koalicję PO-PSL”. Naszym obywatelskim obowiązkiem jest uczestniczyć w wyborach i dlatego zwracam się z prośbą do moich wyborców o poparcie Pana Janusza Stankowiaka w II turze wyborów, gdyż tylko on jest gwarantem realizacji przynajmniej części naszego programu wyborczego. Na koniec tego Komunikatu prosimy o kontakt osoby, szczególnie młode, które w czasie kampanii wyborczej sprzyjały Prawu i Sprawiedliwości, chcące kandydować za 4 lata w wyborach samorządowych. Pamiętajmy wszyscy: zwycięzcy i opozycja, że kampania wyborcza zaczyna się na drugi dzień po ogłoszeniu wyników - puentuje J. Kilian.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

28.11.2014 00:24
Jak poparł Stankowiaka Stachowicz to jakaś niby zmowa a jak Kilian poparł to już pewnie cały spisek? Kto więc lepszy że popiera Kilian czy Stachowicz a kto gorszy, że Stachowicz czy Kilian? Upadł chyba mit że oto dwóch takich się spotkało i coś tam pewnie musieli ustalić... bo tu nagle poparcie KIliana i co z dwóch zrobiło trzech...wszyscy zaniemówili nawet w PiS-sie. Hm jak tu ich rozgryść? Trzech na jedną czyli Stankowiak-Stachowicz - Kilian a to zgryzka? Szklana kulo powiedz no nam prawdę całą...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx 27.11.2014 20:17
jak wielu "apolitycznych" osób w tej chwili widzi potrzebę postrzegania polityki na poziomie gminy. Oni wszyscy niedawno widzieli w tym wadę, a teraz dostrzegają korzyść. Mówią jaki to niedobry ten Kaczyński, który podaje rękę Millerowi. To jak to właściwie z nimi jest - z tymi apolitycznymi. Chcą tej polityki w gminie, czy nie. PiS w Stg rozmawia z wieloma środowiskami: politycznymi i nie tylko. Teraz namawia by głosować na Stankowiaka. Czy to nie obraz ugrupowania, które jest otwarte na współpracę dla dobra miasta?

27.11.2014 20:21
No raczej nie o to im chodzi

yyyyyyyyyy 27.11.2014 21:09
Rzeczowo, i na temat.

zzzzzzzzzzzzzzz 27.11.2014 21:13
I ładnie w języku polskim.

27.11.2014 19:43
Ja po prostu jestem w szoku, jak może ktoś ze skrajnej prawicy popierać kogoś popieranego przez Lewice??!! Jak szef szefów PiSu, może podać rękę (jak to powiedział) idąc na wojnę z wyborami Panu Millerowi i odwrotnie.... Nie rozumiem ludzi, którzy jeszcze tworzą ich elektorat. Nie byłam zwolennikiem polityków Pisu, ale podobał mi się ich program, obecnie nie wierze w ani jedno ich słowo, wstyd wstyd wstyd, Ludzie uciekajcie z PiSu bo Was omamiają, zaraz dadzą Wam instrukcje (jak swoim posłom) jak macie żyć i myśleć i co mówić!!!! I chyba za mało że wygrali wybory, chcieli by mieć wszystko, ale jak na razie nie ma na tym świecie nikogo, kto ma wszystko, a PiS chce mieć!!!!

Gość 27.11.2014 14:33
Widać, że stare betony nie chcą się poddać jeszcze nie dawno był konflikt Urząd Miasta SCK a teraz komitywa w najlepsze. Czyli zostanie stare, jeszcze weźcie do rządzenia pana Głucha to może jakiś proces znowu przegramy i zapłacimy odszkodowanie- ma wprawę. zostawiając obecny układ to miasto jeszcze bardziej się pogrąży

27.11.2014 14:09
w Starogardzie już się skończyły. Wynik wyborów na to wskazuje jednoznacznie. Może powiat o tym jeszcze nie wie, ale nie długo przejrzy. Tylko Stankowiak jest wiarygodny. Nie ma Kiliana - trudno. Idziemy głosować na Stankowiaka. Co do rezygnacji p.Lewandowskiej z z funkcji 1 wiceprezydenta to oczywista nieprawda. Proszę się w to wczytać w dalszym ciągu jest ich 2. To tylko kwestia przeniesienia kompetencji. P.Lewaldowska nie mogła opanować obowiązków wiceprezydenta ds społecznych przez prawie 2 lata, a teraz ma podołać mając na głowie główny urząd? Idźmy w niedzielę na wybory i głosujmy na skutecznego Stankowiaka.

27.11.2014 14:09
Iwonka będzie ściągała inwestorów rękoma Neumana to ich jedyna kotwica w powiecie jest tak samo nic nie robią taki Burczyk i Gabriel to marionetki czy ktos z nich kiedykolwiek coś wymyślił i zrealizował do końca ?

Agnieszka Z. 27.11.2014 14:01
Przeczytajcie artykuł: "DEBATA - przepytaliśmy kandydatów na prezydenta". Czytając ten artykuł od razu widać różnicę między kandydatami. Pani Iwona na pytania odpowiada bardzo rzeczowo. Rezygnuje z wiceprezydenta od spraw społecznych (wręczanie kwiatków itp.). O ściąganiu inwestorów też pisze same konkrety i przede wszystkim realnie ocenia możliwość (a raczej jej brak) zamknięcia rynku. Pan Janusz z kolei- wiceprezydent "społeczyny" niewiadomo po co, wiceprezydent techniczny z konkursu menagerskiego (jeśli to będzie taki konkurs jak na wiceprezesa w SM Kociewie gdzie pół miasta znało wyniki przed zamknięciem list kandydatów i się nie pomyliło, to ja dziękuję). Co do inwestorów to "administracja urzędnicza" Pana Janusza otoczy opieką wszystkich potencjalnych inwestorów- to znaczy, że za nasze podatki zwiększy się armia urzędników żeby lizać tyłki inwestorom (niech sobie inwestor wynajmie pełnomocnika a nie prywatnego urzędnika), a co do zamknięcia rynku jak w wielu innych miastachw Polsce i na świecie- to niech Pan Janusz zejdzie na ziemię (zamknąć rynek i ruch samochodowy i autobusowy niby którędy, no chyba że wyimaginowaną estakadą przez park). Drodzy Państwo o ile przed pierwszą turą zdecydowanie stawiałam na Pana Stankowieka, to po ostatniej debacie i tym artykule zdecydowanie popieram Panią Lewandowską i polecam również Państwu jej kandydaturę. Realizm zawsze jest lepszy od fantazji.

super PiS 27.11.2014 12:32
PiS jest bardzo rzeczową opcją polityczną, nie dzielą ludzi, potrafią rozmawiać z różnymi środowiskami, brawo

27.11.2014 12:35
Brawo! Radny Strzelczyk na głównego prezydenta!

27.11.2014 20:20
To by dopiero była jazda bez trzymanki w mieście ;-)

27.11.2014 22:17
No to sklonować radnego razy 21 będzie i rada i prezydent

27.11.2014 22:37
Hahaha.... Medal do Gościa za pomysł ;-) POPIERAM

28.11.2014 00:11
a co nam pozostało..żartujmy..

27.11.2014 12:29
Ludzie a co wy się tak gorączkujecie? PiS poparł Stankowiaka i po co te emocje. Nie poparł Lewandowskiej bo uznał że nie można powierzyć władzy kobiecie która jest niekompetentna do jej sprawowania. PO bliżej do Palikota to niech się zwróci o jego poparcie. Czy kogoś będzie to gryzło że palikot poparł ich a nie Stankowiaka? Chyba nie.

27.11.2014 11:15
Nie wyobrażam sobie, aby ktokolwiek z PiS-u zagłosował na PO. Otwarte jest pytanie, czy zagłosuje na Stankowiaka? Ale jak będzie się czuł ten ktoś jak w poniedziałek okaże się, że Stankowiakowi zabrakło 7 głosów i w Starogardzie rządzi Lewandowska, a tak de facto min.Neumann?

franek 27.11.2014 12:13
nie głosujcie na po,czyli lewandowską,to krętacze,złodzieje i malwersanci,przypomnę łysego ruśniaka-jak chodził po domach i skamlał o poparcie,wyzywając na pis.

27.11.2014 22:21
Pan Stankowiak pójdzie do sądu i już...

HEŃ 27.11.2014 10:56
Stankowiak Prezydent Głuch Vice ds. inwestycji Stackowicz Vice ds. społecznych Walczak Przew. Rady FAJN - Czy mają nas za idiotów?

27.11.2014 12:03
Dajcie Głuchowi władze to wam się szybko odwdzięczy - wydaje się wam, że będziecie nad nim panować...? Głuch będzie z wami współpracował pod warunkiem, że będzie miał zawsze rację, no i władzę nad wszystkim. Chcę zobaczyć jak będzie rozwijał skrzydła swojej absolutnej władzy, ci co z nim współpracowali to wiedzą... A Tomasz Walczak nadaje się na przewodniczącego, to będzie dobry wybór bo na to stanowisko potrzebny jest ktoś ze stażem!

27.11.2014 13:18
i pusci starogardzian z torbami Takim powinno sie zakazac kandydowac Nienazarci ludzie bez skrupulow daza do wladzy

27.11.2014 12:24
Dla mnie dobry wybór. Lepszy niż: Lewandowska prezydent Neumann wice ds. inwestycji Gabriel wice ds. społecznych Ruśniak przew. rady Czy mają nas za idiotów? My chcemy zmian

27.11.2014 12:33
A może ktoś z byłych radnych? Np Piotr Cesarz - byłby dobrym kandydatem na prezydenta do spraw społecznych.

27.11.2014 15:49
On wie jak obstawiać stołki swoimi. POligon zrobił w swojej szkole. Takiego ślizgacza w mieście nam nie potrzeba

27.11.2014 22:26
Racja, pan Piotr Cesarz, zresztą jeden z niewielu, stanowił prawdziwą wartość dodana w radzie miasta, szkoda że nie startował. Jak się czyta co już się dzieje wokół wyborów i kandydatów na prezydenta to strach pomyśleć co będzie dalej, kto będzie w stanie wnieść spokój i atmosferę pełnej współpracy jeżeli platforma będzie w opozycji bo na to się zapowiada

27.11.2014 22:39
Z układu sił i osób, którzy zostali radnymi to chyba nikt niestety

27.11.2014 23:26
Chyba że koalicja podzieli się przewodnictwem w komisjach to mogłoby trochę ocieplić stosunki

28.11.2014 09:51
Pan Cesarz jest zawsze tam gdzie pieniądze i władza. Przez 4 lata nic nie robił to i spokój wprowadzał. Pytam się co ten pan zrobił jako radny w swoim okręgu?? Zobaczcie co się dzieje w szkole, której jest dyrektorem stanowiska mają tylko sąsiadki i inne pociotki radnych z PO i SK. Takiego kogoś chcielibyście mieć

28.11.2014 13:36
Właściwie to już nie ciekawią mnie ludzie ogarnięci frustracja i zazdrością, którzy każdemu na poczekaniu uszyją odpowiedni kubraczek bo sami nie mają lub im żal jak ktoś inny ma. Ale gdybyś okazał się nie z tych w/w to np w radzie miasta pan Piotr Cesarz miał duże poważanie wśród innych radnych i był dobrym wiceprzewodniczącym a z tym co robił dla miasta i ludzi nie obnosił się jak niektórzy przed wyborami...można też służyć dobrze miastu z innego wyższego poziomu, nie tylko z poziomu chodnika, ulicy czy dziury w jezdni.

28.11.2014 15:07
Można służyć i tak jak Piotr Cesarz siedzieć i brać dietę

ZenekX 27.11.2014 10:46
https://www.youtube.com/watch?v=MRM81MaoNiw

Gość 27.11.2014 09:42
Czyli zostaje stara komuna. Poparcie Stachowicza wiąże się z układem między panami i w urzędzie nic się nie zmieni. Pan Kilian niech się lepiej zajmie swoją apteką, zawiść jak przemawia przez PIS jest ogromna i poprą każdego byle nie z PO. Dziwnym trafem po wyborach funkcje w urzędzie zachowają ludzie pana Stachowicza a dla pana Kiliana też się coś znajdzie. Może czas na zmiany, żeby rozbić stare układy, które doprowadziły miasto do ruiny. Niedawno był wielki konflikt pana Stachowicza i Stankowiaka a teraz co najlepsi koledzy. Czegoś się boi Stachowicz nie popierając swojej byłej v-prezydent.

27.11.2014 09:11
Brawo PiS

nemo 27.11.2014 18:03
a neuman ze swoją tatianą niech zamilkną,tatiana bez konkursu została dyrektorem i dalej z niewiedzy i niekompetencji pali głupa

Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: mmmTreść komentarza: Problem jest systemowy i nie dotyczy tylko Starogardu. Strażnik miejski w Warszawie wystawia średnio 1,5 mandatu dziennie, gdzie pracownik obsługujący strefę płatnego parkowania w tym samym czasie kilkadziesiąt. Strażnicy działają prawie wyłącznie na wezwanie, sami nie podejmują prawie żadnych działań, a na wezwany patrol czeka się około dwóch dni. W Polsce panuje mit mówiący, że Straż Miejska istnieje tylko po to żeby łatać dziurę w budżecie, a w praktyce mandatów jest tak mało, że nie utrzymaliby się z tego przez miesiąc. Druga sprawa, że wiele osób wciąż chętniej piętnuje zgłaszającego wykroczenie niż kierowcę, który nielegalnym parkowaniem blokuje chodnik, zasłania przejście dla pieszych, czy niszczy trawnik. Nie wiem co musiałoby się stać, żeby zmieniła się nasza mentalność.Data dodania komentarza: 26.01.2026, 09:25Źródło komentarza: [FOTO, WIDEO] Parkują gdzie chcą i jeżdżą po chodnikach między pieszymi! Rynek - wizytówka miasta czy centralny parking Starogardu?Autor komentarza: teraz jaTreść komentarza: Po pierwsze : Ameryka Północna to nie Stany Zjednoczone Po drugie : Na mocy konstytucji duńskiej z 1953 roku Grenlandia jest integralną częścią Królestwa Danii, posiadającą od 1979 roku szeroką autonomię. W kwestii duńskich władz centralnych, które na Grenlandii reprezentuje wysoki przedstawiciel, są: sprawy konstytucji, obrony, polityki zagranicznej i monetarnej. Grenlandia wybiera 2 deputowanych do parlamentu duńskiego (Folketing). Lokalnym organem władzy ustawodawczej jest Landsting (kadencja 4 lata, z wyborów powszechnych), władzy wykonawczej – rząd, odpowiedzialny przed Landstingiem Po trzecie : mam nadzieję , że tym razem opublikujecie ten komentarz . PozdrawiamData dodania komentarza: 25.01.2026, 11:45Źródło komentarza: FELIETON: Grenlandia i Port HallerAutor komentarza: WTreść komentarza: 😉Data dodania komentarza: 24.01.2026, 18:53Źródło komentarza: Bluzy firmowe z logo - jakie wybrać?Autor komentarza: MAŻORETKI ŻANDARMETKI Spółdzielczego Domu Kultury w TczewieTreść komentarza: ŻANDARMETKI to nasza nazwa zespołu, ale dziękujemy za artykuł. 🙂Data dodania komentarza: 24.01.2026, 18:52Źródło komentarza: Mażoretki i Żandarmetki zapraszają do drużyny. Nowa oferta Spółdzielczego Domu Kultury w TczewieAutor komentarza: taka prawdaTreść komentarza: Port Haller -nowy pomysł PIS na ograbienie polskiego podatnika.Data dodania komentarza: 24.01.2026, 17:23Źródło komentarza: FELIETON: Grenlandia i Port HallerAutor komentarza: gratulujęTreść komentarza: Ogródki restauracyjne wśród śmierdzących samochodów. Fantastyczny pomysł.Data dodania komentarza: 23.01.2026, 13:00Źródło komentarza: [FOTO, WIDEO] Parkują gdzie chcą i jeżdżą po chodnikach między pieszymi! Rynek - wizytówka miasta czy centralny parking Starogardu?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama