Na czym polega zmiana? Powstaną dwa nowe stanowiska do obsługi klientów. Umawianie wizyt w celu rejestracji pojazdu (grupa A) odbywać się będzie telefonicznie pod numerem telefonu 58 767-35-36 - od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Do umówienia wizyty koniecznie trzeba będzie podać sześć pierwszych cyfr numeru PESEL właściciela pojazdu oraz cztery ostatnie cyfry numeru VIN pojazdu, który będziemy chcieli zarejestrować. Sprawy załatwiane w grupie spraw B (odbiór dowodów rejestracyjnych) i C (prawa jazdy)pozostają bez zmian. Zawieszona zostaje rejestracja pojazdów on-line.
Umówisz się telefonicznie lub osobiście
Takie rozwiązanie ma przede wszystkim usprawnić pracę Wydziału i skrócić czas oczekiwania.
Jeśli chodzi o dokładniejsze zmiany, to reguluje je rozporządzenie Starosty Starogardzkiego z dnia 17 sierpnia. Wynika z niego m.in., że klient do grupy A umawia się telefonicznie lub bezpośrednio w punkcie informacji wydziału WKTiD - pokój 021, a w celu zakończenia procesu umawiania telefonicznego lub osobistego podaje się: datę urodzenia właściciela oraz numer identyfikujący pojazd – cztery ostatnie cyfry numeru VIN pojazdu (numer nadwozia, podwozia lub ramy). W celu sfinalizowania procesu należy nie wcześniej niż 15 minut przed terminem wizyty pobrać numerek z automatu znajdującego się przy wejściu do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg korzystając ze swojego indywidualnego numeru (data urodzenia plus cztery ostatnie cyfry numeru VIN pojazdu). Dane osoby dokonującej rejestracji muszą być zgodne z danymi w systemie, z wyjątkiem działania przez pełnomocnika. W przypadku działania przez pełnomocnika jest on zobowiązany podać dane klienta – właściciela pojazdu (datę urodzenia) i numer VIN (cztery ostatnie cyfry) pojazdu, którego będzie dotyczyć obsługa. W przypadku spóźnienia klienta ustalony termin obsługi staje się nieaktualny. Niedopuszczalne jest odstępowanie swojego terminu innym osobom.
Odbiór blankietów bez zmian
Sprawy załatwiane w grupie spraw B i C pozostają bez zmian. Klient może pobrać z automatu biletowego bilet B lub C z puli dostępnej przydzielonej na każdy dzień i oczekiwać na wezwanie. Klient może również umówić się telefonicznie lub bezpośrednio w punkcie informacji wydziału WKTiD pokój 021. W celu zakończenia procesu umawiania telefonicznego lub osobistego podaje się 10 pierwszych cyfr numeru PESEL.
























![[FOTO] Pożar w areszcie i rozróby z udziałem agresywnych pseudokibiców - były to tylko ćwiczenia [FOTO] Pożar w areszcie i rozróby z udziałem agresywnych pseudokibiców - były to tylko ćwiczenia](https://static2.kociewiak.pl/data/articles/sm-4x3-foto-pozar-w-areszcie-i-rozroby-z-udzialem-agresywnych-pseudokibicow-byly-to-tylko-cwiczenia-1764881475.jpg)



![[AKTUALIZACJA] PILNE: Alarm bombowy na Dworcu Gdańsk Główny. Ruch pociągów wstrzymany [AKTUALIZACJA] PILNE: Alarm bombowy na Dworcu Gdańsk Główny. Ruch pociągów wstrzymany](https://static2.kociewiak.pl/data/articles/sm-4x3-pilne-alarm-bombowy-na-dworcu-gdansk-glowny-ruch-pociagow-wstrzymany-1763998014.jpg)


![[FOTO] PILNE: Pożar budynku wielorodzinnego przy ulicy Jagiełły. Na miejscu liczne siły i środku straży pożarnej [FOTO] PILNE: Pożar budynku wielorodzinnego przy ulicy Jagiełły. Na miejscu liczne siły i środku straży pożarnej](https://static2.kociewiak.pl/data/articles/sm-4x3-foto-pilne-pozar-budynku-wielorodzinnego-przy-ulicy-jagielly-na-miejscu-liczne-sily-i-srodku-str-1763573162.jpg)


Napisz komentarz
Komentarze