W komentarzu przedwyborczym w przededniu II tury wyborów prezydenta RP 1 czerwca br. pytamy o podsumowanie kampanii, aktywność kandydatów, ciosy poniżej pasa i o pierwszą kampanię pełną wielu, wielogodzinnych debat m.in. telewizyjnych. Zdaniem naszego rozmówcy mijająca kampania jest dowodem na to, że tradycyjne media: prasa, radio i telewizja ustępują pola Internetowi, a zwłaszcza mediom społecznościowym jak Facebook, YouTube czy TikTok.
Wawrzyniec Mocny
29.05.2025 09:50
Reklama
!ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA KOMENTARZA WIDEO NT. WYBORÓW POSŁA KAZIMIERZA SMOLIŃSKIEGO !!
WIDEO/WYWIAD: Wawrzyniec Mocny
Podziel się
Oceń
Napisz komentarz
Komentarze
Aktualnie nie ma żadnych komentarzy. Bądź pierwszy, dodaj swój komentarz.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.
Napisz komentarz
Komentarze