Co ćwiczyć, aby łatwiej schudnąć?

  • 06.05.2022, 07:25
  • Źródło: Artykuł sponsorowany
Co ćwiczyć, aby łatwiej schudnąć?

Podziel się:

Oceń:

Co ćwiczyć, aby zrzucanie nadmiernych kilogramów było prostsze? Jest kilka dobrych sposobów, w tym część przyjazna dla osób na różnym poziomie zaawansowania. Przyjrzyjmy się sprawie.

Pływanie – sport uniwersalny

Na początku zwróćmy uwagę na pływanie. To dziedzina o tyle uniwersalna, że w trakcie tego rodzaju aktywności ruchowej pracuje praktycznie całe ciało – co wbrew pozorom nie jest aż takie oczywiste przy wielu innych dyscyplinach.

Jednocześnie mamy tu do czynienia z sytuacją, w której mięśnie nie są przeciążane, wszystko odbywa się bardzo przyjaźnie dla organizmu. A to ma już ogromne znaczenie zarówno w przypadku dużej wagi, jak i długiej przerwy od sportu. Innymi słowy pływanie sprzyja takiemu treningowi, w którym ryzyko kontuzji jest niewielkie. Ba – ono świetnie sprawdza się także w przypadku rehabilitacji.

Więcej na ten temat znajdziesz w artykule https://alenergy.eu/Plywanie-a-odchudzanie-blog-pol-1648287183.html do którego lektury zachęcamy.

Rower zawsze dobry

Drugą z naszych propozycji jest rower – zwykły lub stacjonarny (w tym drugim przypadku sprawdzą się w szczególności grupy spiningowe w klubach fitness – tam często rozłożenie sił i szybkości jest dobierane przez trenerów mających już pewne doświadczenie w temacie).

Rower ma to do siebie, ze jeśli prawidłowo ustawi się w nim wysokość siedzenia i kierownicy, to nie przeciąża kolan. Jednocześnie jazda na nim bardzo aktywnie wpływa na podkręcenie tempa spalania – a to zdecydowanie pomaga w pozbywaniu się kilogramów.

Warto przy okazji zaznaczyć, iż jeśli ktoś ma problemy z kręgosłupem, należy rozważyć treningi na tak zwanym rowerze poziomym, który po prostu pozwala inaczej rozłożyć ciężar ciała.

Trening siłowy też pomoże

Co ciekawe, w zrzucaniu kilogramów może pomóc także podnoszenie sztang lub kettli. Choć dla niektórych osób może być to zaskakujące, także i taka forma treningu może być przydatna przy odchudzaniu. Również i ona sprzyja szybszemu metabolizmowi, a jednocześnie wspiera rekompozycję sylwetki – tak, aby prezentowała się ona lepiej. Jeśli więc dołożymy ten trening jako uzupełniający do jednego z dwóch wyżej wymienionych, długofalowy efekt będzie jeszcze lepszy.

 

Źródło: Artykuł sponsorowany

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.


Pozostałe