PACJENCI ALARMUJĄ: „Nie możemy dodzwonić się do przychodni!” Medpharma odpowiada

  • 15.04.2021, 10:57
  • redakcja
PACJENCI ALARMUJĄ: „Nie możemy dodzwonić się do przychodni!” Medpharma…

Podziel się:

W ostatnich dniach otrzymaliśmy mnóstwo wiadomości od naszych Czytelników, którzy bezskutecznie próbowali zarejestrować się do lekarza w przychodni Medpharma. Jak informują pacjencie, nie ma możliwości zarejestrowania się telefonicznie ze względu na awarię systemu, a przed budynkiem ustawiają się długie kolejki. - A gdzie obostrzenia? - pytają zaniepokojeni.

W tej sprawie skontaktowaliśmy się z przedstawicielami przychodzi znajdującej się przy ul.Jana Pawła II w Starogardzie Gd.

- W związku z zaawansowanymi pracami dotyczącymi wdrożenia nowego systemu infolinii telefoniczej, która zoptymalizuje proces odbierania połączeń telefonicznych od naszych pacjentów, mogą występować chwilowe problemy z dodzwonieniem się do przychodni. W przypadku zaistnienia takich niedogodności zachęcamy naszych pacjentów do skorzystania z innych metod rejestracji – z początkiem roku uruchomiliśmy portal pacjenta www.e.medpharma.pl, który pozwala na rejestrację wizyt w ramach NFZ (POZ) oraz wizyt komercyjnych u lekarzy specjalistów – mówi Magdalena Andrzejewska z Medpharmy. - Prace optymalizacyjne systemu infolinii powinny potrwać jeszcze kilka dni ale liczymy, że wdrożenie nowych technologii automatyzujących pracę naszych konsultantów zaowocuje nie tylko pełną kontrolą jakości obsługi ale poprawi także jej wydajność i efektywność dzięki czemu skróci się czas oczekiwania na połączenie – uspokaja Magdalena Andrzejewska.

 

_redakcja

Komentarze (2)

robert_n
robert_n 15.04.2021, 13:45
Wdrożenia nowego systemu realizuje się w dni wolne od pracy, tak aby w ramach niepowodzenia szybko wrócić do starego dotychczasowego systemu. Tak zachwalany "portal pacjenta" również wymaga osobistego potwierdzenia konta w siedzibie Medpharmy, lub poprzez skype (ta forma oczywiście nie działa "bo są szczepienia"). Reasumując - wszystko jest tam niedopracowane i nie funkcjonuje tak jak powinno.
Goc
Goc 15.04.2021, 11:09
Nie tylko Medpharma, ale w zasadzie inne przychodnie również pozostawiają wiele do rzyczenia.

Poza tym mam prawo do zbadania przez lekarza zg. z rozporządzeniem MZ, ale lekarz POZ dalej olewa temat i przez telefon próbuje leczyć.

Te POZ-ty to jakaś kpina.

Pozostałe