sobota, 20 kwietnia 2024 13:47
Reklama

PACJENCI ALARMUJĄ: „Nie możemy dodzwonić się do przychodni!” Medpharma odpowiada

W ostatnich dniach otrzymaliśmy mnóstwo wiadomości od naszych Czytelników, którzy bezskutecznie próbowali zarejestrować się do lekarza w przychodni Medpharma. Jak informują pacjencie, nie ma możliwości zarejestrowania się telefonicznie ze względu na awarię systemu, a przed budynkiem ustawiają się długie kolejki. - A gdzie obostrzenia? - pytają zaniepokojeni.
 PACJENCI ALARMUJĄ: „Nie możemy dodzwonić się do przychodni!” Medpharma odpowiada

W tej sprawie skontaktowaliśmy się z przedstawicielami przychodzi znajdującej się przy ul.Jana Pawła II w Starogardzie Gd.

- W związku z zaawansowanymi pracami dotyczącymi wdrożenia nowego systemu infolinii telefoniczej, która zoptymalizuje proces odbierania połączeń telefonicznych od naszych pacjentów, mogą występować chwilowe problemy z dodzwonieniem się do przychodni. W przypadku zaistnienia takich niedogodności zachęcamy naszych pacjentów do skorzystania z innych metod rejestracji – z początkiem roku uruchomiliśmy portal pacjenta www.e.medpharma.pl, który pozwala na rejestrację wizyt w ramach NFZ (POZ) oraz wizyt komercyjnych u lekarzy specjalistów – mówi Magdalena Andrzejewska z Medpharmy. - Prace optymalizacyjne systemu infolinii powinny potrwać jeszcze kilka dni ale liczymy, że wdrożenie nowych technologii automatyzujących pracę naszych konsultantów zaowocuje nie tylko pełną kontrolą jakości obsługi ale poprawi także jej wydajność i efektywność dzięki czemu skróci się czas oczekiwania na połączenie – uspokaja Magdalena Andrzejewska.

 


Podziel się
Oceń

Reklama