Strona internetowa
Skoro Internet pozwala efektywnie promować firmy – wykorzystaj to! Po pierwsze, warto zainwestować w profesjonalną i nowoczesną stronę internetową. Nic dziwnego, że przedsiębiorstwa płacą specjalistom niemałe pieniądze za przygotowanie strony www. Powinna być ona stworzona według najnowszych trendów web designu. Od kilku lat prym wiedzie flat design, który wymusza projektowanie przejrzystych, czytelnych i intuicyjnych layoutów. W natłoku informacji i przebodźcowania, użytkownik powinien znaleźć wytchnienie na stronie Twojej firmy. Interface musi być klarowny, a treści aktualne i wysokiej jakości.
Tradycyjne gadżety reklamowe – przydatne akcesoria dla klientów
Można by pomyśleć, że tradycyjne gadżety reklamowe są obecnie zbędnym elementem. Jednak nie! Z psychologicznego punktu widzenia, ludzie lubią być obdarowywani. Nawet niewielkie upominki w trakcie konferencji, szkoleń czy spotkań z kontrahentami budują pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. Przykładem idealnego akcesorium jest powerbank z logo od giftyonline.pl. To świetna alternatywa dla tradycyjnych kubków, długopisów i smyczy. Powerbank z pewnością ucieszy kontrahentów, zwłaszcza, że jest to bardzo przydatne urządzenie. W siedzibie przedsiębiorstwa powinny również znajdować się papierowe wizytówki, broszury i ulotki z informacjami o usługach i produktach firmy. Dzięki takim zabiegom, nazwa przedsiębiorstwa zapada w pamięć, klienci zaczynają kojarzyć logotyp i zakres usług firmy.
Koniecznie załóż fanpage firmy
Posiadanie strony internetowej nie wystarczy. Obecnie promowanie marek odbywa się również na portalach społecznościowych. Posiadanie profilu na Facebooku, Instagramie czy Snapchacie stało się praktycznie obowiązkiem. Konta na tych platformach pozwalają przedstawiać oferowane produkty i usługi, ale również pozostawać w kontakcie z użytkownikami. Firmy muszą być aktywne w mediach społecznościowych, postować regularnie minimum raz-dwa razy dziennie, odpowiadać na komentarze użytkowników i zachęcać ich do uczestnictwa w życiu firmy. Zdjęcia umieszczane na portalach powinny być wysokiej jakości i zawierać brandowanie.