Sama promocja w internecie to za mało. Pozycjonowanie pozwoli Ci dotrzeć do właściwych odbiorców

  • 14.11.2019, 21:30
  • materiał partnera
Sama promocja w internecie to za mało. Pozycjonowanie pozwoli Ci dotrzeć do właściwych odbiorców

Podziel się:

Oceń:

Nie ważne jak doskonale przygotowany będzie nasz przekaz promocyjny – jego skuteczność może pozostać bardzo ograniczona, jeśli kierowany będzie do niewłaściwych osób. To powoduje, że konwencjonalne metody reklamy wymagają uzyskania bardzo dużego zasięgu, by mogły zapewniać jakąkolwiek skuteczność. Cel ten można jednak osiągnąć nieporównywalnie efektywniej, jeśli tylko umiejętnie wykorzystamy wszechobecny dziś przecież internet.

Twoi klienci wiedzą czego chcą. Musisz tylko pozwolić im się znaleźć

Wcale nie ma konieczności, byśmy głowili się nad tym, jak przekonać potencjalnego klienta do tego, że musi zaspokoić taką czy inną potrzebę, jeśli tylko on sam będzie jej świadomy. Cóż za truizm – powie ktoś. Tylko jak takich znaleźć – doda. Wielki potencjał internetu wynika właśnie z tego, że wcale nie musimy tego robić! Wystarczy, że to oni będą znajdować właśnie nas, a nie naszych konkurentów. Jak do tego doprowadzić? Wykorzystaj pozycjonowanie stron i zdobądź jak najwyższą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania Google!

To właśnie tam zaczynają przecież rozmaite zakupy czy poszukiwania niezbędnych nam na co dzień usług – także tych, z których zechcemy skorzystać bezpośrednio na miejscu. Jak zwracają uwagę specjaliści z firmy AFTERWEB, problem, a jednocześnie wielka nasza szansa tkwi w tym, że rola wyszukiwarki kończy się bardzo szybko – w chwili, gdy jej użytkownik znajdzie pierwszy odpowiadający jego potrzebom wynik. Różnica w popularności kilku pierwszych i tych z dołu ekranu jest ogromna, zaś na kolejne strony zaglądają tylko nieliczni, wyjątkowo cierpliwi lub wybredni. Każda poprawa pozycji to większy ruch, a co za tym idzie, zysk, jako że nie odwiedzają nas przypadkowi goście, tylko ci wprowadzający odpowiadające naszej ofercie zapytania. Ta samoczynna, niezawodna selekcja to jednak jeszcze nie wszystko, co sprawia, że korzystając z usług dobrej agencji SEM nie wydamy naszych pieniędzy na marne.

Pozycjonowanie stron pozwala na doskonałą precyzję promocji

Jeśli prowadzimy np. sklep internetowy, nasza lokalizacja nie ma żadnego znaczenia. Może to być równie dobrze Warszawa, jak i jakakolwiek senna, zapomniana mieścina – naszymi rywalami i tak są wszystkie podobne podmioty ze zbliżonym asortymentem. Sytuacja radykalnie zmienia się jednak, gdy aby skorzystać z naszej oferty – np. warsztatu mechanicznego czy lokalu gastronomicznego – trzeba udać się do nas bezpośrednio. Wówczas także warto walczyć o wysokie lokaty w Google – bo przecież z wyszukiwarki korzystamy dziś szukając dowolnych usług, zwłaszcza w dobie rozpowszechnienia się urządzeń mobilnych. Pozycjonowanie lokalne przynosi efekty stosunkowo szybko i niższym kosztem. Tutaj także niezbędne jest jednak zaangażowanie fachowców, którzy zoptymalizują naszą witrynę, zbudują właściwą bazę linków i wykonają szereg innych czynności, dzięki którym nasza lokalizacja nie będzie zagadką dla wyszukiwarki. Rozpoznaje ona położenie urządzeń, na których jest wykorzystywana, toteż każdego z naszych potencjalnych klientów poprowadzi do nas bezbłędnie – jeśli tylko o to zadbamy i zdobędziemy wysoką lokatę w jej wynikach. Przekonaj się sam, że warto!

materiał partnera

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.


Pozostałe