×
Środa, 22.11.2017, imieniny: Cecylii, Jonatana, Marka

Awaria? Seniorzy nie tracą czasu na usterki

  • 10.11.2017, 12:00
  • artykuł sponsorowany
Awaria? Seniorzy nie tracą czasu na usterki
W dzisiejszych czasach nie wyobrażamy sobie życia bez przeróżnych sprzętów elektronicznych. Ich obecność w domu jest dla nas tak naturalna, że każda awaria staje się nie lada kłopotem. Podobnie jest w przypadku wszelkich domowych instalacji. Trudno jest nam nawet pomyśleć o dłuższym czasie bez wody, ogrzewania czy też prądu. Większość usterek to zdarzenia losowe, które trudno przewidzieć, a co za tym idzie być na nie przygotowanym. Ale czy tak jest naprawdę?

Profesjonalista jak igła w stogu siana?

Gdy w domu wysiada telewizor, zaczynają przeciekać rury lub przestaje działać pralka, pierwszą rzeczą jaką robimy jest sięgnięcie po telefon by wezwać pomoc. Umiejętności majsterkowania są wśród nas niestety coraz rzadsze, a bez fachowej wiedzy trudno zabrać się do poważniejszej naprawy. Chociaż samodzielne zreperowanie domowego sprzętu może dać wiele satysfakcji, to jednak w przypadku większej awarii lepiej powierzyć los naszego dobytku w ręce przysłowiowej “złotej rączki”.

Dodatkowo, niektóre awarie mogą być niebezpieczne. Na przykład dla starszej osoby, nawet wymiana żarówki to kłopot. Zazwyczaj trzeba wejść na krzesło lub drabinę co może stanowić już zagrożenie. Nie wspominając już o kablach i porażeniu prądem. Wezwanie specjalisty wydaje się koniecznością, ale jego usługa to niestety spory, nieplanowany wydatek. Naprawa pralki z dojazdem i wymianą panelu to koszt nawet 420 zł!

Tutaj jednak pojawia się kolejny problem. Musimy rozpocząć poszukiwania odpowiedniego fachowca, a jednocześnie mieć pewność, że korzystamy z usług wykwalifikowanego specjalisty od napraw. Tu najczęściej z pomocą przychodzi poczta pantoflowa. Warto przeprowadzić wśród rodziny i przyjaciół wywiad. Być może sami korzystali z usług majstra, którego mogą z czystym sumieniem polecić.

Odróżnić fachowca od amatora

Co zrobić jednak jeśli od naszych bliskich nie uzyskamy rady? Pozostaje nam w tym momencie samodzielne przeglądanie ogłoszeń. Warto skorzystać z dobrodziejstwa jakie daje nam Internet. Tam często znajdziemy anonse fachowców wraz z opiniami ich klientów. Wiele pozytywnych głosów da nam wskazówkę, że warto zaufać takiej osobie.

Dużo informacji możemy też uzyskać w bezpośredniej rozmowie z potencjalnym wykonawcą. Jeśli zamiast konkretów usłyszymy ogólniki i mało precyzyjne odpowiedzi, powinna zapalić się nam ostrzegawcza lampka. Profesjonalista znający się na rzeczy powinien potrafić wytłumaczyć nam co i dlaczego będzie robił.

Alternatywa dla przezornych

Trzeba jednak przyznać, że takie poszukiwania mogą być męczące i stanowić źródło dodatkowego stresu. Warto więc zainteresować się usługą, dedykowaną klientom firmy Energa. To uniwersalne pogotowie awaryjne. Decydując się na wykupienie takiego serwisu otrzymujemy pomoc specjalistów w przypadku domowych usterek. Oferta Seniorzy z energią – Nie tracą czasu na usterki, dedykowana jest właśnie nagłym awariom.

Jak to działa? Do naszego rachunku za prąd doliczana jest stała, stosunkowo nieduża kwota. Gdy w domu coś się zepsuje, wystarczy zadzwonić do Centrum Operacyjnego ubezpieczyciela. Infolinia jest czynna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, co daje pewność, że w każdej chwili możemy zgłosić usterkę. Nie musimy zatem przeglądać dziesiątek ofert, co więcej mamy pewność uzyskania profesjonalnej pomocy. To z pewnością interesująca propozycja dla osób, które nie mają chęci lub czasu na długie poszukiwania.

Chociaż wszelkie awarie i usterki lubią przytrafiać się w najmniej dogodnym momencie, to jednak można i warto się na nie przygotować. Świadomość, że w razie nieoczekiwanej sytuacji jesteśmy w stanie szybko uzyskać fachową pomoc z pewnością pozwala uniknąć dodatkowych stresów i żyć bez obaw, że coś w domu znów przecieka, trzeszczy lub kapie.

artykuł sponsorowany
Podziel się:

Pozostałe