piątek, 26 kwietnia 2024 00:12
Reklama

Problem klienta ze zwrotem towaru. Sklep nie chce uznać reklamacji

Mężczyzna chciał zakupić nowy telewizor. Wybrał jedną z popularnych sieciówek oferujących sprzęt rtv i agd. Interesujący go model znalazł w sklepie internetowym po czym złożył zamówienie z opcją odbioru w sklepie stacjonarnym. Odbierając zapakowany w karton sprzęt nie pomyślał o tym, aby go rozpakować przy pracowniku sklepu. W domu okazało się, że telewizor ma rysy. Czytelnik postanowił złożyć reklamację... i tu zaczęły się problemy. Spółka, do której należy sklep, twierdzi, że nie ma podstaw do uznania roszczeń mężczyzny.
Problem klienta ze zwrotem towaru. Sklep nie chce uznać reklamacji

Zgłosił się do nas Czytelnik z problemem dotyczącym odmowy przyjęcia reklamacji telewizora zakupionego w sklepie internetowym Media Markt, a odebranego osobiście w punkcie stacjonarnym w Tczewie.

Nie było możliwości sprawdzenia towaru?
Do zakupu doszło 21 marca br. Jak twierdzi mężczyzna, największy żal ma dziś o to, że nikt z personelu sprzedawców, u których odbierał zakupiony towar, nie wspomniał nawet o tym, że należy obejrzeć czy sprawdzić wspomniany telewizor, bo jest to konieczne dla uwzględnienia reklamacji.
- Odebrałem towar w sklepie, zapakowany w kartonowe opakowanie, bez możliwości zapoznania się z jego stanem. W tym samym dniu stwierdziłem wadliwość telewizora w postaci popękania i innych uszkodzeń mechanicznych – tłumaczy nasz Czytelnik (dane do wiad. Red.).
Mężczyzna później postanowił złożyć reklamację. Spółka, do której należy sklep, odmówiła jednak uznania roszczeń naszego Czytelnika. Dziś mężczyzna nie ustępuje w walce o rozwiązanie sprawy. Jak podkreśla, nikt nie poinformował go warunkach reklamacji ani o tym, że reklamacja złożona kilka dni później niż w dniu odbioru towaru jest powodem do jej odrzucenia.

„Nie mamy podstaw do uznania reklamacji”
W sprawie tej skontaktowaliśmy się bezpośrednio z firmą, w której Czytelnik zakupił telewizor.
- Informuję, że w każdym z naszych sklepów klienci mogą sprawdzić działanie zakupionego urządzenia. Również w MediaMarkt w Tczewie jest przygotowane specjalne miejsce do testów produktów, a pracownicy sklepu zawsze chętnie służą pomocą przy rozpakowaniu, podłączeniu, sprawdzeniu poprawności działania, czy zapakowania urządzenia – wyjaśnia Wioletta Batóg, PR Manager MediaMarktSaturn Polska.


Podziel się
Oceń

Reklama