czwartek, 25 kwietnia 2024 21:23
Reklama

Szczecin – Berlin – Poczdam. Wyjazd pełen atrakcji

W dniach 22 – 25 kwietnia 48-osobowa grupa emerytów z Osieka brała udział w czterodniowej wycieczce na trasie Osiek – Szczecin – Berlin – Poczdam. Podróżni z pewnością miło będą wspominać ten niezwykły wyjazd.

Autor: fot. Osieczaki

Pierwszego dnia seniorzy wzięli udział w spektaklu na zamku szczecińskim. Była to lekka opera komiczna, która zadowoliła wszystkich. Na drugi dzień po śniadaniu autokar zawiózł podróżnych do Berlina na zwiedzanie miasta.
- Obejrzeliśmy sporo obiektów wartych obejrzenia w tym mieście. Na nocleg wróciliśmy do Szczecina, gdzie po kolacji grupa spotkała się na wspólne śpiewanie, opowiadanie dowcipów i dzielenie się wrażeniami z pobytu w Berlinie. Następnego dnia po śniadaniu autokar powiózł nas do Poczdamu, gdzie podziwialiśmy liczne parki i zabytkowe pałace. Było co oglądać, ponieważ cały kompleks jest wpisany na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
Ostatni dzień wycieczki wypełniony był zwiedzaniem ciekawostek Szczecina.
Następnie wyjechaliśmy w drogę powrotną do domu, a po drodze jeszcze odwiedziliśmy piękny gotycki Stargard – relacjonują emeryci z Osieka.